Ik kom al jaren bij Kapsalon Zus & Zo en mijn dochters komen er ook al jaren. En zullen dat zeker blijven doen!
Johanna•over 10 years ago
Verified review
Voor de eerste keer bij kapsalon Zus en Zo geweest om mijn korte kapsel weer in een goede coupe te laten knippen.
Ben er super tevreden over; eindelijk weer een plek gevonden waar ze zonder aanwijzingen snappen hoe mijn "mooie maar desondanks lastige" haar behandeld moet worden.
Pam•over 10 years ago
Verified review
Kapsalon Zus & Zo is een heel gezellige kapsalon. Er wordt goed naar je wensen geluisterd en je wordt er vakkundig en goed geknipt!
Justin•over 10 years ago
Uitstekend;
niks geen zus & zo!
Puck & Zo
Ruud•almost 11 years ago
Verified review
Even een uurtje helemaal kunnen relaxen in deze gezellige salon. En zoals altijd weer uitstekend in model gebracht.