Heel prettig en vakkundig, behandeling afgestemd op jouw type haar. Precies hoe ik het wilde. Erg blij met model.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Vriendelijke en persoonlijke benadering en goed geknipt.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Prima kapsalon met persoonlijke aandacht!
Trudie•over 10 years ago
Verified review
Zowel professioneel als een plezierige positieve sfeer. Een fijne kapper die oa door de leuke reislectuur, Monique en collega's meer is dan gewoon een gezellige en goede buurtkapper.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Ze besteden echt veel tijd aan je haar en luisteren goed wat je wil.