Als het qua tijd kan, wordt mijn haar altijd even opgestoken zonder dat het in rekening wordt gebracht. Dat is service.
Anneke•almost 11 years ago
Verified review
Zus en zo is een gezellige kapsalon zonder kukeleku.
Er wordt goed naar je en jouw haar gekeken .
En als je dat wilt wordt er mee gedacht over een nieuwe look.
Tilly•almost 11 years ago
Verified review
Ik wordt hier in een gezellige kapsalon heel goed geknipt en de service is geweldig, helemaal top!
Yvon•almost 11 years ago
Verified review
Weer mooi geknipt na een paar dagen zand, zee en wind op Oerol 2015! Altijd een genoegen bij Zus&zo. Ook Magda knipt perfect en met aangename routine.