De beste kapsalon die er is! Ik geef jullie een dikke 10!
Janny•almost 11 years ago
Verified review
Deze kapsalon is ook een aanrader voor iedereen die zonder rare uitgroei of tegensputterende kapsters, af wil van het haar verven.
In anderhalf jaar kreeg mijn halflange haar geleidelijk mijn eigen (grijze) kleur.
Vraag naar Monique.
Mieke•almost 11 years ago
Verified review
Fijne kapsalon met goede service, ik kom hier altijd en bevalt me super goed.
Marthe•almost 11 years ago
Verified review
Voor het eerst bij Zus en Zo geweest, heel goed geknipt door Monique!
Een hele sfeervolle kapsalon en ook persoonlijke benadering.
Ik ben heel erg tevreden!
Ans•almost 11 years ago
Verified review
Weer een mooi zomerkapsel door Monique geknipt. Volgende keer ook een scheerbeurt proberen.