De beste kapsalon die er is! Ik geef jullie een dikke 10!
Janny•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze kapsalon is ook een aanrader voor iedereen die zonder rare uitgroei of tegensputterende kapsters, af wil van het haar verven.
In anderhalf jaar kreeg mijn halflange haar geleidelijk mijn eigen (grijze) kleur.
Vraag naar Monique.
Mieke•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon met goede service, ik kom hier altijd en bevalt me super goed.
Marthe•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Zus en Zo geweest, heel goed geknipt door Monique!
Een hele sfeervolle kapsalon en ook persoonlijke benadering.
Ik ben heel erg tevreden!
Ans•bijna 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een mooi zomerkapsel door Monique geknipt. Volgende keer ook een scheerbeurt proberen.