Ik kom al jaren bij Zus en Zo. De sfeer is er altijd prettig. Ik voel me er op mijn gemak en Monique verstaat haar vak echt goed.
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Mies•over 2 years ago
Verified review
Vriendelijke dames, snel geholpen, zeker voor herhaling vatbaar.
Styled by Agnes•Men's Haircut
Anton•over 2 years ago
Verified review
Prima salon, vriendelijk geholpen. En het zit weer als gegoten.
Styled by Agnes•Men's Haircut
Anton•over 2 years ago
Verified review
Ben vooral erg tevreden over het snij techniek van mijn haar!
Gewassen en fijn uitgedund in lagen geknipt.
Agnes is zeer ervaren en vriendelijk!
Ik kom er graag weer!