Ik kom al jaren bij Zus en Zo. De sfeer is er altijd prettig. Ik voel me er op mijn gemak en Monique verstaat haar vak echt goed.
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Mies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames, snel geholpen, zeker voor herhaling vatbaar.
Styling door Agnes•Mannen knippen
Anton•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, vriendelijk geholpen. En het zit weer als gegoten.
Styling door Agnes•Mannen knippen
Anton•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben vooral erg tevreden over het snij techniek van mijn haar!
Gewassen en fijn uitgedund in lagen geknipt.
Agnes is zeer ervaren en vriendelijk!
Ik kom er graag weer!