Zowel Monique als Agnes zijn deskundig. De sfeer in de kapsalon is heel prettig en persoonlijk.
Wij zijn blij dat we deze kapsalon hebben gevonden en komen er graag.,
Styling door Agnes•Föhnen / Stylen
Ineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aanrader!!
Styling door Agnes•Kleuren - volledig
Vincent•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really satisfied! :) I have dark hair and Monique knew how to treat it. Definetely recommend it 100%
Styling door Monique•Vrouwen kleuren
Isa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is weer fijn geknipt. Ik had geen speciale wensen dus ik ben snel tevreden