Ik heb een super fijne ervaring gehad bij zus&zo en ben heel blij met het resultaat! Monique heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en die helemaal tot leven gebracht!
Styled by Monique•Ladies' Haircuts
Lies•over 2 years ago
Verified review
Super erg tevreden!
Styled by Monique•Hair colouring
Joëlle•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon prima behandeling
Styled by Monique•Blow Dry
Ineke•over 2 years ago
Verified review
Elke keer weer goed geknipt. Ben helblonde met dit kapsel en het is altijd gezellig.