Ik heb een super fijne ervaring gehad bij zus&zo en ben heel blij met het resultaat! Monique heeft heel goed naar mijn wensen geluisterd en die helemaal tot leven gebracht!
Styling door Monique•Vrouwen knippen
Lies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super erg tevreden!
Styling door Monique•Vrouwen kleuren
Joëlle•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon prima behandeling
Styling door Monique•Föhnen / Stylen
Ineke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer goed geknipt. Ben helblonde met dit kapsel en het is altijd gezellig.