Er wordt om m’n toner gevraagd, maar deze heb ik niet gehad. Nelly is eerlijk en oprecht. Als ze vindt dat een toner of verfkleur je niet staat of beter is het niet te doen, dan zegt ze dat ook. Heel fijn, denkt altijd met me mee. Dank, ook aan de andere meiden. Geweldig team!
Styled by Nelly Brands
Pien•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Awesome place. Lovely ladies:)
katie•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Nelly is altijd vrolijk en blij en kan goed knippen.
Styled by Nelly Brands
Bert•about 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Al veel complimenten gekregen na mijn laatste bezoek aan kapsones kappers. Ik ga altijd met een goed gevoel en een mooi kapsel de deur uit.
Styled by Irma Zwaan
Michelle•about 1 year ago
Verified review
Bij Kapsones kappers kan ik erop rekenen dat de uitgroei echt weg is. De ontvangst is altijd hartelijk en amicaal