Mooie salon en prettig en vriendelijk personeel. Ervaring met het knippen van baby’s.
Styled by Irma Zwaan
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Altijd fijn om mij bij Ellen te laten behandelen. Ze doet het professioneel en tussendoor praten we gezellig. Gewoon okay
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Ik had me een uur vergist, heel dom. Nel was toen verhinderd, maar Irma was er en heeft me heel goed geknipt. Ben al meer dan 30 jaar bij Nel, dat zegt genoeg!!