Bij binnenkomst kon ik direct plaatsnemen om te worden geknipt. De kapster begreep na overleg precies wat ik wilde met mijn haar. Knippen ging snel en goed. Erg tevreden. Na het knippen moest ik even wachten voor 10 minuten, met een kopje thee, voor mijn afspraak om mijn wenkbrauwen te waxen en te verven. Ook dit was een prettige ervaring. Ik ben heel erg blij met het eindresultaat en het was handig dat ik de twee afspraken kon combineren.
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Het is een top kapsalon, heel gastvrij, gezellig en vakkundig. Absoluut een aanrader.
Styled by Nelly Brands
Rosemarie•about 6 years ago
Verified review
I am very satisfied with my haircut. I have curly hair, so it's not so simple to cut it, but Carola was really skillful and acommodating to my demands. I will definitely go back!
Mariana•about 6 years ago
Verified review
De behandeling die je gezicht weer helemaal 'nieuw' maakt.
Anonymous•about 6 years ago
Verified review
Heerlijke combinatie van top kwaliteit en huiselijkheid.