Altijd een mooi en goed resultaat, zeer tevreden !
José•over 1 year ago
Verified review
Weer met hele toffe nagels naar huis kunnen gaan!
Evie•over 1 year ago
Verified review
Het is prettig om door Kimmie behandeld te worden. Ze is vriendelijk, rustig en vertelt waar ze mee bezig is.
Ik ga iedere keer na een behandeling met een goed gevoel naar huis.
Treatment by Kimmy•Pedicure
Noud•over 1 year ago
Verified review
Heel tevreden. Goed geholpen. Zal zeker nog terugkomen. Dit was mijn 1ste afspraak.
Conny •over 1 year ago
Verified review
Hele fijne nagelsalon. Kimmy werkt nauwkeurig en snel, heeft veel keus in kleuren en mogelijkheden. Absoluut een aanrader.