Altijd een mooi en goed resultaat, zeer tevreden !
José•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer met hele toffe nagels naar huis kunnen gaan!
Evie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is prettig om door Kimmie behandeld te worden. Ze is vriendelijk, rustig en vertelt waar ze mee bezig is.
Ik ga iedere keer na een behandeling met een goed gevoel naar huis.
Behandeling door Kimmy•Pedicure
Noud•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden. Goed geholpen. Zal zeker nog terugkomen. Dit was mijn 1ste afspraak.
Conny •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne nagelsalon. Kimmy werkt nauwkeurig en snel, heeft veel keus in kleuren en mogelijkheden. Absoluut een aanrader.