Fantastisch Kimmy, wat een passie jij hebt voor je werk, je bent een lievert en zeer vakkundig!
Edith •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimmy heeft me enorm geholpen met een beginnende kalknagel en ingegroeide teennagels. Ze pakt het grondig aan, maar dan ben je daarna wel van de pijn af. Het is een zeer deskundige, gezellige dame.
Behandeling door Kimmy•Pedicure
Jeanet•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Antoinette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimmy, je hebt er weer wat moois van gemaakt. Dank je.
Antoinette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Kimmy is erg kundig ,en daarbij ook een heel fijn ,lief ,aardig persoon .
Graag laat ik m,n voetjes / teennagels verwennen bij haar .
Voelt altijd weer fijn ,als ik ben geweest bij Kimmy voor een behandeling.