Echt een heel fijne salon! Altijd welkom en goede zorgen! Net resultaat! Altijd goed en goede garantie
Behandeling door Kimmy•Nagelverlengingen
Lianne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne aardige pedicure die altijd belangstellend is, maar wat ik ook prettig vind is dat ze heeft gezorgd dat ik weer gezonde nagels heb . Top Kimmy 😘
Monique •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring, goede behandeling, en fijne mensen p. 's de koffie is ook lekker
Behandeling door Kimmy•Nagelverlengingen
Bets•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk,volgens afspraak,kundig, voor herhaling vatbaar