Door een wijziging van kapster ben ik bij Chantal terecht gekomen. Altijd spannend. Een goede coupe vind ik erg belangrijk.
Chantal denkt goed mee en heeft het kapsel op de foto goed bekeken en met mij de mogelijkheden besproken. Heel prettig.
Resultaat mocht er zijn. Ben zeer tevreden. Kom zeker weer terug.
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
Francisca•about 2 years ago
Verified review
Een gezellig salon met top kapster
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
jopie•about 2 years ago
Verified review
Top
Styled by Deborah•Men's Haircut
R.•about 2 years ago
Verified review
Zoals altijd, gewoon top! Fijn salon en een hele gezellige sfeer. Ga altijd tevreden de deur uit!