Door een wijziging van kapster ben ik bij Chantal terecht gekomen. Altijd spannend. Een goede coupe vind ik erg belangrijk.
Chantal denkt goed mee en heeft het kapsel op de foto goed bekeken en met mij de mogelijkheden besproken. Heel prettig.
Resultaat mocht er zijn. Ben zeer tevreden. Kom zeker weer terug.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Francisca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezellig salon met top kapster
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
jopie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Styling door Deborah•Mannen knippen
R.•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, gewoon top! Fijn salon en een hele gezellige sfeer. Ga altijd tevreden de deur uit!