Heel blij met mijn nieuwe coupe dit keer geholpen door Chantal jullie zijn allemaal toppers fijne salon waar je je welkom voelt en goed geknipt de deur uit gaat
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Lia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer zo blij met m’n haar dankzij Chantal! 🤩 Lekkere frisse lente look!
Styling door Chantal•Vrouwen kleuren
Michelle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very satisfied ! Totally recommend it!
Mannen knippen
Angelos•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Puck heeft me echt enorm goed geholpen, dit wordt mijn vaste plekje!
Styling door puck•Vrouwen knippen
Emma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar weer fijn geknipt, tegen een degelijke prijs!