Mooie salon en wordt echt naar je geluisterd wat je wilt.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Anouk•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon en supergoed geknipt en gekleurd!
Kleuren - uitgroei
Jolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
gezellige salon,netjes geknipt goed geholpen.
Styling door puck•Vrouwen knippen
Astrid•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een gezellig salon die betrokkenheid en vriendelijkheid uitstraalt.
Riley is professioneel, luistert goed naar wensen en denkt mee. Kan goed inschatten wat mogelijk en nodig is om gewenste resultaat te bereiken.