Zoals altijd prima geholpen. Vriendelijk ontvangen en keurig op tijd geknipt. Er was weinig tijd nodig om uit te leggen hoe ik het hebben wilde. Het resultaat was prima naar wens.
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Bert•about 3 years ago
Verified review
Aardige, vakkundige kapsters bij knappe koppies. Ik ga daar graag terug
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Gerda•about 3 years ago
Verified review
Heel fijn
Styled by Deborah•Men's Haircut
Rob•about 3 years ago
Verified review
Weer een mooi coup geknipt en gekleurd super blij mee