Zoals altijd prima geholpen. Vriendelijk ontvangen en keurig op tijd geknipt. Er was weinig tijd nodig om uit te leggen hoe ik het hebben wilde. Het resultaat was prima naar wens.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Bert•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige, vakkundige kapsters bij knappe koppies. Ik ga daar graag terug
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Gerda•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn
Styling door Deborah•Mannen knippen
Rob•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een mooi coup geknipt en gekleurd super blij mee