Prima daar, was tevreden en leuk dat 60 plus aanbod. Deborah denkt met je mee dat vind ik belangrijk. Volgens mij zou dit best mijn nieuwe kapsalon kunnen worden.
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Paulien•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kom hier al een tijdje en ben wederom weer heerlijk geknipt. Chantal weet precies wat ze met je haar aan moet en is altijd in voor een praatje. Oftewel, een mooie zaak en aardige mensen.
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
Oscar•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ben weer helemaal happy er mee , het was gezellig
Men's Haircut
Wessel•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Als een aap naar binnen en als een heer naar buiten