Prima daar, was tevreden en leuk dat 60 plus aanbod. Deborah denkt met je mee dat vind ik belangrijk. Volgens mij zou dit best mijn nieuwe kapsalon kunnen worden.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Paulien•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier al een tijdje en ben wederom weer heerlijk geknipt. Chantal weet precies wat ze met je haar aan moet en is altijd in voor een praatje. Oftewel, een mooie zaak en aardige mensen.
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Oscar•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ben weer helemaal happy er mee , het was gezellig
Mannen knippen
Wessel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Als een aap naar binnen en als een heer naar buiten