Als eerste een salon waar je na 11 jaar nog steeds een fijne ervaring heeft met het personeel, en lekker relaxed in je vertrouwde stoel een prachtige knipbeurt krijgt.
Toppers zijn het.
Ga zo door.
Styled by Deborah•Men's Haircut
jan•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Super tevreden over behandeling , Debora je bent
Echt Professioneel 👌🏻
Styled by Deborah•Permanent Waves
Ot•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goed geknipt :)
Styled by Chantal•Ladies' Haircuts
Micha•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Weer super geknipt!
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Willy•almost 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Chantal Is een prima kapster. Ze geeft goed advies.