Als eerste een salon waar je na 11 jaar nog steeds een fijne ervaring heeft met het personeel, en lekker relaxed in je vertrouwde stoel een prachtige knipbeurt krijgt.
Toppers zijn het.
Ga zo door.
Styling door Deborah•Mannen knippen
jan•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super tevreden over behandeling , Debora je bent
Echt Professioneel 👌🏻
Styling door Deborah•Permanent
Ot•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geknipt :)
Styling door Chantal•Vrouwen knippen
Micha•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer super geknipt!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Willy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Chantal Is een prima kapster. Ze geeft goed advies.