Prachtige salon met een gezellige sfeer met de dames die altijd klaar staan voor een gesprekje over van alles en nog wat.
Een aanrader voor iedereen die er goed uit wil zien.
Toppers.
Styled by Deborah•Men's Haircut
jan•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Aardige kapsters. Geven goede raad v.w.b. Je kapsel
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Ik ben zeer tevreden
Styled by Chantal•
Ladies' HaircutsShow all…
Cora•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb verschillende complimenten gekregen over het geknipte model en de permanent. Dat is erg leuk.