Prachtige salon met een gezellige sfeer met de dames die altijd klaar staan voor een gesprekje over van alles en nog wat.
Een aanrader voor iedereen die er goed uit wil zien.
Toppers.
Styling door Deborah•Mannen knippen
jan•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Aardige kapsters. Geven goede raad v.w.b. Je kapsel
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden
Styling door Chantal•
Vrouwen knippenToon alles…
Cora•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb verschillende complimenten gekregen over het geknipte model en de permanent. Dat is erg leuk.