Ik vond het weer FANTASTISCH!!!
Ik mocht kiezen wie m’n haar ging knippen.
Ik koos voor Deborah, m’n moeder kreeg Monika.
Ik mocht een filmpje kijken op de tablet, en Deborah heeft m’n haar heel goed geknipt! Monika heeft m’n moeder ook heel gelukkig gemaakt.
Bedankt en tot snel
Ladies' HaircutsShow all…
Guusje 7jaar•over 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top!
Boys' Haircuts
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Kon vrijdag niet bedenken dat ik een van de laatste klanten voor de kerst was, maar ben zo blij (zoals altijd!) dat ik netjes gekleurd en geknipt ben! Sterkte weer met deze lockdown en maak er mooie feestdagen van. 😘
Ladies' HaircutsShow all…
Nicole•over 4 years ago
Verified review
knippen goed en geven goed advies
Ladies' Haircuts
annemiek•over 4 years ago
Verified review
Mijn haar is weer super mooi geverfd, dit keer door Deborah.
Er hangt ook altijd een fijn sfeertje in de salon.