Altijd vriendelijk personeel dat luistert naar je wensen en die weet te vertalen in een soepel vallend kapsel.
Kleuren - volledig
nettie•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond het weer FANTASTISCH!!!
Ik mocht kiezen wie m’n haar ging knippen.
Ik koos voor Deborah, m’n moeder kreeg Monika.
Ik mocht een filmpje kijken op de tablet, en Deborah heeft m’n haar heel goed geknipt! Monika heeft m’n moeder ook heel gelukkig gemaakt.
Bedankt en tot snel
Meisjes knippenToon alles…
Guusje 7jaar•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Jongens knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kon vrijdag niet bedenken dat ik een van de laatste klanten voor de kerst was, maar ben zo blij (zoals altijd!) dat ik netjes gekleurd en geknipt ben! Sterkte weer met deze lockdown en maak er mooie feestdagen van. 😘