Ik vond het weer FANTASTISCH!!!
Ik mocht kiezen wie m’n haar ging knippen.
Ik koos voor Deborah, m’n moeder kreeg Monika.
Ik mocht een filmpje kijken op de tablet, en Deborah heeft m’n haar heel goed geknipt! Monika heeft m’n moeder ook heel gelukkig gemaakt.
Bedankt en tot snel
Meisjes knippenToon alles…
Guusje 7jaar•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Jongens knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kon vrijdag niet bedenken dat ik een van de laatste klanten voor de kerst was, maar ben zo blij (zoals altijd!) dat ik netjes gekleurd en geknipt ben! Sterkte weer met deze lockdown en maak er mooie feestdagen van. 😘
Kleuren - volledigToon alles…
Nicole•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
knippen goed en geven goed advies
Vrouwen knippen
annemiek•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is weer super mooi geverfd, dit keer door Deborah.
Er hangt ook altijd een fijn sfeertje in de salon.