Mijn haar is weer super mooi geverfd, dit keer door Deborah.
Er hangt ook altijd een fijn sfeertje in de salon.
Styling door Deborah•Highlights - half hoofd
Angelica•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, vond het wel een tikje onpersoonlijk en snel gaan maar dat snap ik ook wel gezien de werkdruk.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal super tevreden, alleen de prijzen aanpassen op de site , dat zorgt voor geen extra kosten
Kleuren - uitgroei
Ot•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ben tevreden over hoe het is geknipt maar ik vond de kapster erg kattig. Vooral omdat ze mijn haarkleur nogal afkatte.
Normaal geef ik altijd fooi maar deze keer niet. Het is niet fijn om als klant beledigd te worden.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Annemiek•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig, altijd lekker kletsen en met een mooi nieuw kapsel weer naar buiten! Ik kom hier graag 😊