Ik kom er nu een klein jaar.Fijne sfeer zeer vriendelijk .En mijn haar word goed geknipt .Deborah knipt zoals je vraagt
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Mary•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik ervaar mijn bezoeken bij Knappe Koppies als zeer plezierig, comfortable, vriendelijk en een hoge mate van vakmanschap.
Zijn oprecht geintreseerd en zijn op de hoogte van de buurt praatjes en ontwikkelingen.
Mannen knippen
Eelco•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Allemaal toppertjes!!
Mannen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zee goed, vriendelijke bediening en kwaliteit met verzorging van het haar.
Prettige ervaring met personeel.
Kleuren - volledigToon alles…
jan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd vriendelijk personeel dat luistert naar je wensen en die weet te vertalen in een soepel vallend kapsel.