Guusje is heel blij met dr geknipte haar, ik ook!
Bedankt
Ladies' HaircutsShow all…
Guusje & Nathalie•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele goede kapsalon met geweldige kapsters!
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Brisa•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne ervaring, ik wilde graag een balayage met as-tinten. Mijn haar had bij binnenkomst gele en oranje tonen en deze zijn verdwenen, zeer tevreden :).