Guusje is heel blij met dr geknipte haar, ik ook!
Bedankt
Meisjes knippenToon alles…
Guusje & Nathalie•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele goede kapsalon met geweldige kapsters!
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Brisa•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne ervaring, ik wilde graag een balayage met as-tinten. Mijn haar had bij binnenkomst gele en oranje tonen en deze zijn verdwenen, zeer tevreden :).