Ik ben nu twee keer geweest bij Knappe Koppies. Ik heb highlights laten zetten en mijn haren laten knippen. Beide keren is dit zeer goed geslaagd. Gezellige salon ook en hele aardige dames. Echt een aanrader!
Hair colouring
Fleur•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Mooi gekleurd en geknipt!
Ladies' HaircutsShow all…
Line•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne kapsalon met vriendelijke dames.
Boys' Haircuts
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Prettig rustig, goed advies. Gezellig.
Hair colouring
sylvia•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Monica is een echte kleur kunstenaar. Vorig jaar was ik nog kastanjebruin en wilde naar grijs, zodat mijn uitgroei niet zo op zou vallen. Monica adviseerde om het in stappen naar grijs verven. Nu na 4 behandelingen heb ik een prachtige natuurlijke grijs look! Zo fijn geholpen, zulke leuke meiden en de prijs was ook goed te doen. Een echte aanrader!!