Ik ben nu twee keer geweest bij Knappe Koppies. Ik heb highlights laten zetten en mijn haren laten knippen. Beide keren is dit zeer goed geslaagd. Gezellige salon ook en hele aardige dames. Echt een aanrader!
Vrouwen kleuren
Fleur•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mooi gekleurd en geknipt!
Vrouwen kleurenToon alles…
Line•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne kapsalon met vriendelijke dames.
Jongens knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig rustig, goed advies. Gezellig.
Vrouwen kleuren
sylvia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Monica is een echte kleur kunstenaar. Vorig jaar was ik nog kastanjebruin en wilde naar grijs, zodat mijn uitgroei niet zo op zou vallen. Monica adviseerde om het in stappen naar grijs verven. Nu na 4 behandelingen heb ik een prachtige natuurlijke grijs look! Zo fijn geholpen, zulke leuke meiden en de prijs was ook goed te doen. Een echte aanrader!!