Ik ben blij met het advies dat ik bij Iris heb gekregen en zij bij mij een nieuwe coupe heeft geknipt. Ook blij met het advies m.b.t. de wijze waarop ik mijn haar het best kan föhnen.
Vrouwen knippen
Ellis•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is altijd een feestje. Je wordt goed en dnel geholpen, hoeft nooit lang te wachten tussen de behandelingen door en ze zijn altijd professioneel en aardig. Toppertjes!
Vrouwen knippen
Marloes•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke knip en verfbehandeling gehad bij Deborah afgelopen zaterdag. Ook onze meiden zijn super goed behandeld door Iris en Monica.
Was top 👍🏻👍🏻✂️✂️
Kleuren - volledigToon alles…
Patricia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed en kan heel fijn aangeven wat ik wil en krijg goed advies!