1e keer hier, erg aardig voor mijn zoontje. Kletste vrolijk tegen hem. Netjes geknipt.
Jongens knippen
Anouk•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd op tijd geholpen.Nooit lang wachten.Begrijpen precies wat ik bedoel.Altijd vriendelijk.Top kapper!
Kleuren - volledigToon alles…
A.Bik•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom hier al jaren en ben altijd tevreden
over het knippen en de kapsters.
Vrouwen knippen
janny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Riley heeft prachtige highlights gezet. Precies zoals ik het wilde! Monica heeft mijn haar top geknipt. De beste kapsalon waar ik ooit ben geweest. Er wordt echt naar de wensen geluisterd. Mijn hele gezin gaat! Voor mij geen andere salon!
Vrouwen knippenToon alles…
Simone Smiers-Lussenburg•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had alleen me haar laten verven maar ik vond het te donker... toen ben ik de volgende dag even langs gegaan om te vragen of ze het misschien toch iets lichter konden maken.. Nou ik mocht gelijk zitten en er werden folies in me haar gedaan en toen was het wat ik wilde en mocht ik zo de deur uit lopen