Vond persoonlijk toch iets te veel mensen in de kapsalon.Begrijp wel dat mensen dolgraag weer naar dekapper willen gaan, maar hou er dan wel een beetje rekening mee dat je niet te veel klanten in je salon hebt!
Ladies' Haircuts
Yvonne•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prettig
Ladies' Haircuts
Jan•over 5 years ago
Verified review
Altijd weer gezellig en goed
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Caroline•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijk om na 13 weken de schaar er weer in te hebben!!! Was weer gezellig.
Styled by Deborah•Men's Haircut
Marco•over 5 years ago
Verified review
Was fijn dat het weer kon. Ook weer lekker meedenken over wat te doen qua kapsel. Weer een prettige ervaring!