Vond persoonlijk toch iets te veel mensen in de kapsalon.Begrijp wel dat mensen dolgraag weer naar dekapper willen gaan, maar hou er dan wel een beetje rekening mee dat je niet te veel klanten in je salon hebt!
Vrouwen knippen
Yvonne•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prettig
Vrouwen knippen
Jan•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer gezellig en goed
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Caroline•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijk om na 13 weken de schaar er weer in te hebben!!! Was weer gezellig.
Styling door Deborah•Mannen knippen
Marco•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Was fijn dat het weer kon. Ook weer lekker meedenken over wat te doen qua kapsel. Weer een prettige ervaring!