Fijn de meiden weer te zien na al die tijd! En zo blij met mn nieuwe kapsel.
Styling door Deborah•
Kleuren - volledigToon alles…
Patricia•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
altijd gezellig en intresse
Mannen knippen
Th den edel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Totaal geen straf om weer door Deborah geknapt te worden :-)
Gezellige sfeer ondanks de CORONA-maatregelen.
Ik kan er weer een tijdje tegenaan.
Er zat trouwens nog een leuke dame in de zaak, daar ben ik mee getrouwd.
Styling door Deborah•Mannen knippen
Tom•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Je wordt bij Knappe Koppies in Capelle aan den IJssel altijd prima geholpen. De kapsters zijn vriendelijk en geven je het gevoel, dat je er thuis bent.