Ik laat Deborah altijd haar eigen gang gaan zij bepaalt mijn kleur zij weet precies wat bij mij past. Heerlijk mijn model knipt ze altijd zo dat het perfect valt. Ideaal bij knappe koppies.
Styled by Deborah•
Ladies' HaircutsShow all…
petra•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Het is echt een hele fijne no nonsense kapper, mijn haar zit goed en daar van mijn zoontje ook.
Boys' HaircutsShow all…
Ernestien•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik zie er weer pico bello uit voor de feestdagen
Styled by Deborah•
Ladies' HaircutsShow all…
Eline•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima geholpen
Ladies' Haircuts
Janny•over 6 years ago
Verified review
Zoals altijd weer prima geknipt door Deborah! Luistert goed naar je wensen en denkt mee. Fijne, ontspannen sfeer in de moderne maar toch sfeervolle salon.