Ik laat Deborah altijd haar eigen gang gaan zij bepaalt mijn kleur zij weet precies wat bij mij past. Heerlijk mijn model knipt ze altijd zo dat het perfect valt. Ideaal bij knappe koppies.
Styling door Deborah•
Kleuren - volledigToon alles…
petra•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het is echt een hele fijne no nonsense kapper, mijn haar zit goed en daar van mijn zoontje ook.
Vrouwen knippenToon alles…
Ernestien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik zie er weer pico bello uit voor de feestdagen
Styling door Deborah•
Vrouwen knippenToon alles…
Eline•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima geholpen
Vrouwen knippen
Janny•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer prima geknipt door Deborah! Luistert goed naar je wensen en denkt mee. Fijne, ontspannen sfeer in de moderne maar toch sfeervolle salon.