Alles was heel goed. ben door een kadobon via atv Ommoord aan deze kapsalon gekomen en wil er nu blijven komen. vooral de persoonlijke en vriendelijke benadering en dat kopje koffie, naast de vakmanschap natuurlijk, spreekt mij erg aan.
Styled by Deborah•Ladies' Haircuts
Linda•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima salon ben er nu 2 x geweest lang haar kleuren met balayage is zeer goed gedaan ben erg blij met het resultaat!
Ladies' Full Head Colouring
Wencke•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Deborah is a nice and very professional girl. I am happy for my new looks . thanks
Styled by Deborah•Men's Haircut
Dillip•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
De sfeer is goed. En het personeel is altijd erg aardig. Het knippen gebeurd ook altijd goed.
Ladies' Haircuts
Janny•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Iris had ik nog niet eerder gehad
Maar ik ben zeer tevreden over mijn knipbeurt.