Alles was heel goed. ben door een kadobon via atv Ommoord aan deze kapsalon gekomen en wil er nu blijven komen. vooral de persoonlijke en vriendelijke benadering en dat kopje koffie, naast de vakmanschap natuurlijk, spreekt mij erg aan.
Styling door Deborah•Vrouwen knippen
Linda•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima salon ben er nu 2 x geweest lang haar kleuren met balayage is zeer goed gedaan ben erg blij met het resultaat!
Kleuren - volledig
Wencke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Deborah is a nice and very professional girl. I am happy for my new looks . thanks
Styling door Deborah•Mannen knippen
Dillip•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
De sfeer is goed. En het personeel is altijd erg aardig. Het knippen gebeurd ook altijd goed.
Vrouwen knippen
Janny•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Iris had ik nog niet eerder gehad
Maar ik ben zeer tevreden over mijn knipbeurt.