Deborah luistert goed naar je wensen en weet altijd de juiste oplossing te vinden. Weer helemaal blij met de kleur en het model.Top!!
Styling door Deborah•
Vrouwen kleurenToon alles…
Edith•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geholpen en leuk gesprek!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vind het een hele goede salon. Afgelopen keer van licht blond haar naar mocca bruin. Ik was erg zenuwachtig vanwege de grote verandering, maar het is super mooi en natuurlijk gedaan! Heel erg bedankt.