Altijd prettig geholpen en goed geknipt!
Gezellig en netjes.
Ladies' Haircuts
Erna•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ondanks dat er staat dat ik voor vrouwrn knippen heb gekozen op treatwell was het gewoon een mannen knipbeurt. Goed geknipt, goede prijs, schone zaak, en Deborah was heel aardig. Ik kom zeker terug!