Altijd prettig geholpen en goed geknipt!
Gezellig en netjes.
Vrouwen knippen
Erna•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ondanks dat er staat dat ik voor vrouwrn knippen heb gekozen op treatwell was het gewoon een mannen knipbeurt. Goed geknipt, goede prijs, schone zaak, en Deborah was heel aardig. Ik kom zeker terug!