Mooie salon, fijne stylisten die goed luisteren en goed adviseren. Al met al goede service, erg tevreden!
Vrouwen knippenToon alles…
Marloes•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top meiden!
Vrouwen kleurenToon alles…
Debby•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Guusje werd op dr wenken bedient
Ze mocht kiezen welke stoel ze koos voor de auto en natuurlijk peppa kijken tijdens t knippen
Ze is weer blij met dr prinsessen kapsel
Bedankt Deborah
Styling door Deborah•Kinderen knippen
Guusje•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer een verwennerij! Binnenkomen met een grijze uitgroei en na door Charissa en Monica geverfd te zijn en door Monica weer een goede coupe geknipt te krijgen weer als 'nieuw' de salon te verlaten! Steeds weer heerlijk